اسکن نیم تگ
نوشته شده توسط : ساحل

دلیل اهمیت بالای به کارگیری نصف تگ اینستاگرام
شما تا بحال دیده اید در بسیاری از سایت ها و در خیلی از شبکه های مجازی، با اینکه اسم کاربری اینستاگرام صفحه ای آمده است اسکن نیم تگ و تبلیغات زیادی در این باره می کند، تعداد افراد زیادی وارد پیج آنها نمی شوند، زیرا تمامی با سختی سرچ اسم کاربری و مشکلات آن آشنا هستند، ولی وقتی نصف تگ دارد، و آن را در برگزیدن هر کاربری قرار دهد یا حتی در تبلیغات متعلق به کاربرد کند، کل می توانند براحتی با داشتن نیم تگ، با یک اسکن ساده به پروفایل شخص باره نظر وارد شوند و به دلیل راحت بودن مسیر پیدا کردن فرد، باعث افزایش فالوور اینستاگرام او خواهد شد.


به شما توصیه می نماییم اگر حائز صفحه ای برای کسب وکار خود هستید و در دیگر فضاهای مجازی تبلیغات می کنید حتما نیمه تگ خود را انتشار داده، تا کاربران بتوانند به سادگی به صفحه ی شما وارد شوند، زیرا برای کاربر سختی ندارد و با یک اسکن وارد می شود.

نحوه ی اسکن نصف تگ کاربران
تا اینجا هر چه گفتیم، می خواستیم قابلیت نصف تگ را به شما شناسایی و شما را با مزایای آن آشنا کرده باشیم. حال که شما هم مثل خیلی از کاربران سوالتان این است که چگونه نصف تگ کاربری، را تعقیب کنیم؟ دو باره زیر گذرگاه های تعقیب کردن نیمه تگ را توضیح می دهند.

روش اول- استفاده از بخش نیم تگ اینستاگرام
در گذرگاه حل اول برای استفاده از نصف تگ اینستاگرام شخص، باید وارد قسمت پروفایل تان شوید و در تقدیر بالای سمت راست بر روی سه خط بزنید و گزینه ی Nametag را گزینش کنید.

 


بعد از آن بر روی Scan a Nametag زده و نیمه تگ اینستاگرام را اسکن نمایید.

روش دوم- از بخش استوری اینستاگرام کاربرد کنید
در صورتی که در صفحه ی فید اینستاگرام می باشید لازم به گذراندن روش نخست نیست. الان به تقدیر استوری بروید و بر روی دوربین بزنید و با دوربین استوری، اسکن نیمه تگ مد نظر خود را انجام دهید. این باره برای حالتی مناسب است که می خواهید نصف تگ خویش را بر روی کارت، بنر یا تراکت خویش درج کنید، الان کسان براحتی می توانند نیم تگ احصاییه را اسکن کرده و به آسانی به پروفایل شما بروند.


وقتی اسکن را اتمام دادید، صفحه ای برای شما نمایان می شود، که دو راه جلوی پای شما می گذارد در حالتی که بر روی Follow بزنید، بدون نگریستن پروفایل، از پیگیری کنندگان آن کاربر می شوید. اگر بر روی View Profile بزنید، نخست می توانید وارد صفحه ی شخص باره نظر شده و بعد آن را تعقیب کنید. قابل پروا است اگر پیشتر این پروفایل توسط شما Follow شده باشد، شما تنها گزینه ی View Profile را می بینید.


فقط مشکلی که وجود دارد این است که اگر تصویر نصف تگ در نگارخانه ما باشد، نمی نا از دوربین استوری کاربرد کرد و باید به گوشی دیگری ارسال شود و از آنجا اسکن شود و طریق دوم اینجا کاربردی ندارد ولی شیوه درست و اصولی آن ، این است که به تقدیر تنظیمات پروفایل تان بروید و با گزینش گزینه ی Nametag، به نگارخانه خود رفته و تصویر نصف تگ مورد نظرتان را اسکن نمایید و پس وارد پروفایل شخص شوید.





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: