گذاشتن لینک در استوری
نوشته شده توسط : ساحل

آیا خواهان بالا رفتن بازدید سایتتان از راه اینستاگرام هستید؟ شما در اینستاگرام میتوانید در تقسیم بیو پیچ‌تان لینک باره نظر خودتان رو اضافه کنید که البته فقط توانایی افزودن یک لینک در این دسته را دارید که برای افزایش شمار لینک‌ها در این دسته پست لینک ساز اینستاگرام را مطالعه کنید. به غیر از این امکان، اینستاگرام اخیرا امکان اضافه کردن لینک در استوری را نیز فراهم کرد لغایت ادمین پیچ‌های بیزینسی بتوانند فالوورهای خویش را به سایت، کانال تلگرامی و… هدایت کنند و بازدید سایت خودشان را افزایش دهند.

اضافه کردن لینک در استوری بسیار ساده و آسان میباشد. در این پست قصد داریم افزودن لینک در استوری را آموزش دهیم الی از این امکان زیاد سودمند بهره‌گیری کرده و فالوورهایتان را با سایت خود آشنا کنید.

فهرست
چه پیچ هایی میتوانند در استوری خود لینک گذاری کنند؟
آموزش فعالسازی افزودن لینک در استوری اینستاگرام
فیلم تعلیم قراردادن یا لینک در استوری
پادکست گذاشتن لینک در استوری اینستا
جمع بندی
چه پیچ هایی میتوانند در استوری خویش لینک گذاری کنند؟
اینستاگرام در پیش درآمد این امکان را برای تمامی پیچ‌ها پرکار نکرد و در وهله اول برای پیچ‌هایی که پروفایل خودشان را به بیزینس پروفایل تغییر داده بودند و یا پیچ‌هایی که تیک آبی داشتند این ویژگی را فعالسازی کرد ولی در آینده اینستاگرام این قابلیت را گسترش عدل ولی مفتوح هم برای برخی کاربران این خاصیت بسیار مفید فعال نمیباشد.

شاید برای شما سوال باشد گذاشتن لینک در استوری که کاربران چه چیزی را در استوری اینستاگرام خود لینک می کنند. پیج‌های فروشگاهی و بیزینسی از این قابلیت خیلی بهره‌گیری می کنند. به راستی آنها تک به تک محصولات خویش را در پیج‌های خویش منتشر می کنند و با قرار دادن آدرس سایت؛ کاربران را ناچار می کنند تا محصولات آنها را خریداری کنند.

به عنوان نمونه شما می توانید پیج دیجی کالا را در اینستاگرام پیگیری کنید. اگر سری به پیج دیجی کالا در اینستاگرام بزنید، می بینید که این شرکت برای محصولات شگفت انگیز خود به چهره همش لینک آنها را قرار میدهد و از شما می خواهد تا با مراجعه به سایت در مورد آنها اطلاعات اکثریت را به دست آورید. به راستی با این پیشه ترافیک سایت خود را افزایش میدهد.

آموزش فعالسازی اضافه کردن لینک در استوری اینستاگرام
امروز شما را با گذاشتن لینک در استوری آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

۱) آغاز اپلیکیشن اینستاگرام را به نسخه اصلی بروز رسانی کرده و آن را اجرا کنید.

۲) با گزینش کردن آیکون دوربین بالای صفحه و یا لمس عکس پروفایل خود در صفحه هوم و یا صفحه پروفایل وارد دسته استوری شوید.

۳) بعد از قراردادن یا استوری مورد علاقه خود آیکون زنجیر مانندی که به بخش استوری اینستاگرام بازپسین اضافه شده است و به شکل لینک می باشد را برگزیدن کنید.

گذاشتن لینک در استوری
۴) پس از لمس آیکون لینک گذاری در استوری اینستاگرام برای شما دو گزینه با خواهد شد که ما برای گذاشتن لینک در استوری گزینه نخست یعنی url را انتخاب میکنیم.

5) سپس در پیوستگی تقسیم add link، لینک و یا همان آدرس مد نظر را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس تیک آبی رنگ در بالای صفحه را لمس میکنیم.

گذاشتن لینک در استوری
6) بعد از لینک دار کردن استوری خود علامت زنجیر مثل قبلی تغییر شکل جزئی خواهد دیدن که به معنای لینک دار شدن استوری مربوطه میباشد بعد از انتشار کردن استوری خود نیز میتوانید برای مطمئن شدن از لینک خود آیکون زنجیر مانند در ذیل صفحه را لمس کنید.

گذاشتن لینک در استوری
۵) بعد از انتشار کردن استوری فالورهای شما می توانند علاوه بر نگریستن استوری با استفاده از گزینه ( See more ) و یا با بالا کشیدن صفحه وارد آدرس لینک شما شوند.





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: